خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان خبر داد

برگزاری ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت  روز دختر در پایگاه‌های حوزه حضرت فاطمه (س) همدان

همدان-فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان گفت: ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت  ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر پیش بینی شده که در پایگاه‌های تابعه این حوزه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۱۳۵۹۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

مریم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) اظهار کرد: سالروز ولادت حضرت معصومه (س ) در تقویم ملی ایران به نام روز دختر نامگذاری شده است؛ روزی که می‌توان پای درد و دل دختران جوان نشست و به فکر راه چاره‌ای برای رفع مشکلات آنان بود چراکه این دختران، مادران فردای این مرز و بوم هستند.

 وی با بیان اینکه در دین اسلام تکریم دختران بسیار سفارش شده است، گفت: دختر موهبتی است از جانب خداوند که باید قدر آنان  را بیشتر دانست، دختران باعث شادی و نشاط در جامعه هستند .

فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) ابراز کرد: ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت  ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر پیش بینی شده که در پایگاه‌های تابعه این حوزه برگزار می‌شود.

وی گفت:  تجلیل از دختران مدافع حرم و دختران بسیجی پایگاه‌های مقاومت، برگزاری نشست‌های سبک زندگی با محوریت شناخت از حضرت معصومه (س) و کسب مهارتهای  زندگی، اردو و برنامه‌های ورزشی از مهم ترین برنامه‌های روز دختر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار